top of page

Services

Maatwerk Trainingen voor Organisatiegerichte Doelstellingen

​

Ik geloof dat elk bedrijf en merk uniek is, met specifieke doelstellingen die gerealiseerd moeten worden. Daarom bied ik maatwerk programma’s aan op basis van een training strategie die volledig is afgestemd op de unieke behoeften en doelstellingen van jouw organisatie.

​

Met meer dan 20 jaar ervaring in de retail en mijn expertise als communicatie en leiderschap trainer, ontwikkel ik trainingen die zich richten op het verbeteren van leiderschap, klantgerichtheid en teamontwikkeling.

​

Ik start altijd met een grondige analyse van jouw organisatie, waarbij ik kijk naar de huidige cultuur, de waarden van de organisatie, specifieke uitdagingen en de gewenste resultaten.

​

Mijn programma's worden op maat gemaakt voor jouw medewerkers om inzichten te vertrekken, te inspireren en uit te dagen, met praktische vaardigheden die direct toepasbaar zijn in hun dagelijkse werkzaamheden en gewenste groei.

​

Of je nu een sterkere leiderschapscultuur wilt opbouwen, teams wilt ontwikkelen die de klantverwachtingen overtreffen, medewerkers klantgerichter wilt maken om meer bij te verkopen. Mijn aanpak zorgt ervoor dat de trainingen aansluiten bij de behoeften van jouw medewerkers. Tegelijkertijd dragen ze bij aan de strategische doelstellingen van jouw organisatie.

Met interactieve workshops, coaching en follow-up sessies zorg ik voor blijvende impact en duurzame veranderingen, zo investeer je niet alleen in de ontwikkeling van je personeel, maar ook in de toekomst van je organisatie.

​

Een aantal organisaties die je voor gingen en hun doelstellingen:

 

Simon Levelt, retail

​

Doelstelling: Het verbeteren van service en klantgerichtheid om zich te positioneren als dé toonaangevende speciaalzaak in koffie en thee met focus op klantgerichte interacties en upselling

.

Cosmo hairstyling, kappersketen

Doelstelling: Het verhogen van de klantbeleving in de salon door de stappen van de customer journey grondig te analyseren en implementatie van een "train de trainer"-programma voor accountmanagers, om alle salons op te leiden.

​

Joolz, wholesale

Doelstelling: Het versterken van de merkbeleving bij wholesale teams door middel van een "train de trainer"-programma voor merchandisers, zodat zij in staat zijn om de wholesale teams zelf te trainen en de merkidentiteit effectief over te brengen.

 

Klanten: X Bank, Simon Levelt, Cosmo Hairstyling, Rob Peetoom, Moco museum stores, Joolz, POLSPOTTEN, Marie Stella Maris, Schouten Nelissen.

bottom of page